Emax Porselen Uygulaması

Emax diş kaplama tedavisi diğer diş kaplama uygulamalarının çoğuyla hemen hemen aynıdır. Tüm diş uygulamalarında olduğu gibi öncelikle ölçü alınması gerekmektedir. Bu nokta emax uygulaması için ciddi bir önem taşır. Tedavide diş hekiminin taşıdığı önem kadar, laboratuvar ortamında dişinizi hazırlayan teknisyenlerin de işçiliği son derece önemlidir. Ön muayene ile başlayan tedavi sürecinde öncelikle hastanın şikâyetleri ve beklentileri belirlenir.

Emax Diş Kaplama Fiyatları Ne Kadar?Bu şikâyetler arasında genellikle, ön dişler arasında ayrıklık, kırılma, yıpranma ve hasar gibi problemler yer almaktadır. Bu problemler estetik bir gülüşün önüne geçmektedir. Ön tedavi sonrasında emax diş kaplaması uygulanacak olan dişlerin ölçüleri alınır. Bu ölçüler dijital ortamda alınarak net ölçüler oluşturulur. Ölçüler alındıktan sonra dişlerin fiziki halini alması için laboratuvara gönderilir. Bu ölçülerin fiziki dişlere dönüştürülmesi ortalama 3 ila 5 gün sürmektedir. Bu bekleme sürecinde hastalar estetik açıdan mağdur olmamak için geçici diş kullanabilir. Laboratuvardan gelen dişler sabitlenmeden önce hasta üzerinde prova yapılır. Çiğneme, konuşma, ısırma gibi durumlarda oluşabilecek olumsuz bir durum için sabitleme öncesi bu prova oldukça önemlidir. İdeal konfora ulaşıldıktan sonra emax kaplamalar sabitlenir

Her Biri Alanında Uzman Ekibimizle Hizmetinizdeyiz.

Referanslarımız

Bizi Sosyal Medyada Takip Edin

Copyright 2023 Frigya Dental.